متن آهنگ های تهی (tohi)
 
satansim
عشق - نفرت -شعر -جملات قصار-و ....

 

 * فاز بد *

تهی ، تتلو ، تی اند تی
وای که چه فاز بدی
چرا باهام بهم زدی
کاشکی می شد از اون اول شمارتو به من ندی
وای که چه حس بدی
بگو تو هم مثه منی
بگو تو هم دوس داری مثه من از این قصه نری

چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی میگم پیشم بمون نرو
تو تو روم وامیستی

بیا طبلو برات سه ضرب بزنم
چه فکری بود که زد به سرم
فکر این که مال منی
منو عوض نمی کنی به صد پسرم
دور و ورم اخبار چیه ؟!
دلیل تمام اخمام چیه !؟
چپ و راس شک می کنی
د بگو دلیل این افکار چیه !؟
بگو دنبال چی ای تو دوستی
دنبال قاتلای بروسلی ؟!
ده نفر توی دل توان بعد میگی دل تو رو بورس نی
بابا هیشکی عین تو لوس نی
وااای که چه فاز بدی
به ساز تو می رقصیدم ولی این دفه زدی ساز بدی
واااای چه لباس بدی
باز پوشیدی ...... (!!!!!)
دلم اب دلت .... (نفمیدم خب)
من می بینم آیندمونو تو فقط نوک بینی می بینی

چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی میگم پیشم بمون نرو
تو تو روم وامیستی

تهی ، وااای که چه فاز بدی
باز یه فن تازه زدی
با پسری دروغکی به من میگی میری پیش نازی ولی
می دونی مشکل این نی که تو خوشگلی و کشته میدی
مشکل اینه پسرایی که مزاحمت میشن و فش نمیدی
آخه تو میری با همه همه جایی
دنبالتن ..... هیجانی
میگی تو دل تو واسه همه جا نی
در دل تو به روی همه وا نی
ولی دل تو دست همست مثه تلفن همگانی
وااای چقدر آب زیر کاهی
آخ چی زاییده آبجی داییت
چرا پیش منی میگی زنمی بعد به همه میگی آبجی مایی !؟

آخ الهی من بمیرم نبینم غم داری تو
بگو دلت تنگه منه بگو منو کم داری تو
بیا پیشم که تتل داره بی تو بیچاره میشه
دلم از غم داره می سوزه بگو مرهم داری تو
بگو مرفم داری و بگو منو کم داری

چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی نیستی
چه فاز بدیه وقتی میگم پیشم بمون نرو
تو تو روم وامیستی این چیه؟!

 

............................................................................................................................

* این چیه ؟ *

بیا اسممو صدا کن در گوشم
ت ت تتهی
بیا اسممو صدا کن در گوشم
ت ت تتهی

بیا اسممو صدا کن در گوشم
فقط بپا از بین نره هوشم
نورا همه کور شن نور شمع بمونه
اگه شب جمعست از شنبه دوره (!)
اما نمی خوام اصلا بدونه
ماچ نمی تونم پس یه دونه
آبدارشو بده
از شعله ی بدنت گرممه
هر دفعه میگم من بت حرفایی که
الباقی نشنون و با هم
باشیم تنهایی توی شب هایی که
ستاره زیاده
فقط صدای پای .... . صدای گیتاره
داره آروم می زنه و بارون می زنه به شیشه ها
داریم کم کم میریم بالا به پیش ماه
رفتیم بالا حالا ما ها رو زمین نیستیم
تنت خیسه می چکه رو زمین ویسکی
سه تا خط انداختی رو بدن بنده بله
چرا انقد چنگ می ندازی بگو ببینم جنگه مگه؟

این چیه ؟ یه کمر باریکه
این چیه ؟ یه اتاق تاریکه
این چیه ؟ این منم اون ورم می پرم
می کنم دزدکی لب هاتو

دل من بی تو می میره می گیره زانو غم بغل
بیا پیشم نذار بمیره اون شب و روزامون حداقل
شب و روزامون همه کوتاه زودی گذشتن اون غم و سوزا
تو می رقصیدی بالا سر من با تاپ تنگ و اون دامن کوتاه
تو تاریکی شب تو باغ مشکی بودن موهات
می رفتیم زیر درختا وای موهات می شد پخش تو باد
تا می گفتی سردمه هر دفه ماچ می کردم از گردن مخملت
میومدی می چسبیدی به من و منم با بوسام تو رو لوس می کردمت
تن تو بود داغ داغ داغ گرماش مثل چراغ داغ باغ
نفسات می خورد به گوش من و
آره درست مثل پیغام .......
شب تا صبح با ستاره ها
می خندیدیم با یه واژه تا
بپیچه همه جا صدای ما
ابری نبود آخه واسه ما هوا

این چیه ؟ یه کمر باریکه
این چیه ؟ یه اتاق تاریکه
این چیه ؟ این منم اون ورم می پرم
می کنم دزدکی لب هاتو

آها ، هو
این چیه؟

می دونم عین تو تو دنیا ده تا نیست
اگه بسازن شبیه تو کاملا عین تو مثل تو حتی نیست
وقتی تو با منی .... میشه فردام بیست
اینو بدون که من تا آخر عمر با تو ام نمی کنم دیگه من حتی ریسک
آخه واسه تو هه تو و نگاه تو من شارژ میشم و شاد میشم
خاطرات خوبم بدون تو به جون تو پاک میشن و خاک میشن
واسه ی تو موندم و واسه ی تو خوندم
پس از رقص دارم دور میشم

این چیه ؟ یه کمر باریکه
این چیه ؟ یه اتاق تاریکه
این چیه ؟ این منم اون ورم می پرم

می کنم دزدکی لب هاتو

 

............................................................................................................................

 

 * کلید *

کلید طلایی حسین تهی به سرقت رسید

جایزه ی در نظر گرفته شده برای یابنده مبلغ 60 میلیون تومان می باشد

حسین تهی

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دلم و قفل کرد و رفت یه جایی خاک کرده

مموری قلبم و قبل رفتنش پاک کرده

نمیدونم اون کی بود
چشماشم مشکی بود

ما دوتا آدم بودیم انگار تو کشتی نوح

اگه اون نیاد یه وقت مرگ دلم صد در صد

حتما این مسئه از پرونده ی قتل بد تره

اون مثه نگهبانه نگهداره این دله صاب مردست

ولی دلم جوونه شیطونی نمیکنه انگار که سالخوردست

بعد رفتن اون رو همه چیزم پا گذاشتم

یه اشتباهی کردم و من کلید دلم و جا گذاشتم

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

واسه قلب من تو شاکلیدی تو به قلب من شادی میدی

یادگاری بین ما حالا فقط مونه یه جا کلیدی

بیا بزار بفهمند مردم این شهر بیشتر

که تو هم من و میخوای بیشتر از پیش تر بی شک

غم و غصه رو ول کن و بچرخونش کمرو

کلید قلبمو بده و برو بچرخونش کمرو

این و بدون اگه نیای دیگه خداییش خودت ضرر کردی
[
Persian Music on IranSong]

که تهی رو ول کردی یکی دیگه رو تو بغل کردی

اگه تو راه میری دنبالت میفتن همه با لامبورگینی

همونا به من زنگ میزنند میگن اقا تهی کی آلبوم میدی

ولی من میدونم دوسم داری همیشه اینو به من میگی

که تو بعد از حسین تهی یه ذره عاشق برد پیتی

ببین دور و وره تهی پر از سرباز کی میگه تنهاست

البته دل اون معطل یه کلید طلاست

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

یه روزی میگردم و پیدات میکنم

نگاهم تو چشای شیدات میکنم

اگه یه وقت تو مهمونی بیام ببینمت میام و صدات میکنم و میگم

من تو رو میخوام و کوتا نمیام این روزا میرن اون روزا نمیان

این کارا با دامن کوتاه نمیاد حالا بچرخونش کمرو

من تو رو میخوام و کوتا نمیام روزا میرن اون روزا نمیان

که کارا با دامن کوتاه نمیاد حالا بچرخونش کمرو

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده

دل من قفل شده و معطل یه کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده


 

............................................................................................................................

 * بگو هستی ؟ * باید یه سری چیزا رو بدونی ، تهی

 


اینو ببین تهی ، حالم ازش بهم میخوره ، بچها بریم بزنیم تو پَرش ؟!

ایییییول بریم !!!



از عصبانیت میخوره مشتا به دیوار ... همه الکی‌ میان جلو میگن مشتاقه دیدار !

دیگه بسه ، بپر ، بهتره بشه وجدانت بیدار ... دله پاکت تبدیل شده به یه خود خواه بیمار !

داره رپ میخونه ، حتی دیگه استاد گیتار ... انگار موسیقی‌ ادارست ، رپم پستایه بیکار !

دری وری میخونهو ، اسمشو رپ میگه ... واسه مروفییتشم از ماها بد میگه !!!

ولی‌ من جلو میرم تا جهانو ، ببلعَم ... من یه خودکاره خیابونیم که به برقم !

بدون یه مَردم ، که حتماَ ، به وَعدم ... خیلی ، خیلی ، خلیییی زود عمل می‌کنم !

من با کمکه تو رفیق با یه تیمه حرفه‌ای ... سلیقهٔ گوش مردمو عوض می‌کنم
!

آره ، شبای که تنهامو تو غربت ... خودکارو ، میکرفنمو بغل می‌کنم !


تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !



مثلِ ژپتو ، بتو ، بگم من داستان !

که چیا گذشته تو ایرانه باستان !

۱۰ ساله پیش بود ، که یه چیزی مثه یه ویروس اومد به گوش ایرانیا فاز داد !!!

یه دقیقه وایسساا !!!

فکر کردی رپه فارسی اومد از پارسال ؟!

از موقعی که همه دارن میخوننو ، میزننو ، میرقصن واسهٔ بازار !!!

رپ جنگله منم مثلِ تارزان ... جلو همه توهیناتون ، تهی وایساد !!!

شما شادینو ، با لباسِ گشادینو ، ماهم سر قبره موسیقی‌ می‌زنیم زار زار !!!

ولی‌ تهی ، یه شکله خاص داد ... به رپه فارسی تا بشه یه پاسدار !


تا رپو ببره ، برسونه ، به گوشه ، بقیه ، به صورته ، آزاد !


تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !

------

۰۲۱ ( کد شهر تهران )

------



دیگه حرفه‌ای نداریم ، شنونده ما ... چونکه خواننده‌ها ، بیشترن از شنونده‌ها !

داره خواننده میاد ، دیگه از کودکستان ... که بعده پیشرفت ، تازه می‌رن تو دبستان !

هر کدومشون تو موزیک یه رشتهٔ خوندن ... یکی‌ بنگ بنگه ساز ، یکییم عشقه خوندن !!!


( سلام ا.ب.ز ، آهنگ ساز حسین تهی ... انور یکی‌ وایساده ! ، ای حسین تٔویی !!!!!!؟؟؟؟؟ )

( یاهاهی های‌ها ها هایّ ، آقا خووبه ؟! ... نت‌های پایین بده یکم ، ولی‌ بالا خوبه ؟! )

)
Hossein ToHi(

نه داداش تو واسهٔ اینکار ساخته نشدی ... پول داری ! ، ولی‌ تافتهٔ جدا بافته نشدی !!!

باید تو موسیقی‌ تمرینه بیشتر کنی‌ ... توی کارهای دیگه میتونی‌ ، پیشرفت کنی‌ !

تا که محکمو ، متّحد ، شبیه دیوار ... تو کٔله جهان بشیم ، سفیرهِ ایران !





تهی خالیه ، ولی‌ بدون پُره درد،

تهی خالیه ، ولی‌ بدون خوده مرده،

تهی خالیه ، خالیه از حسادت...

بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !



OUTRO



حالا فهمیدی تهی کیه ؟!! حتا اونوریهام ماها
۰۲۱‌ای کردیم....

با یه تیمه حرفه‌ای ،

۳اف‌‌‌ & ا.ب.ز & تهی .... اینه تیمه ما ! 

 

............................................................................................................................

 * پیشی پیشی *

 

حسین تهی حسین تهی
امیر تتلو تتلو
تی ان تی

پیشی بیا ، پیشی بیا ، پیشی بیا ، پیشی بیا
پیشی پیشی پیشی ملوس خوشگل
من ملوس خوشگل
پیشی پیشی پیشی دل من و کشته
دل من و کشته
پیپشی پیشی پیشی ملوس خوشگل 
من ملوس خوشگل
پیشی پیشی پیشی دل من و کشته
دل مت و کشته
دل من و چنگ می زنی و گربه خوش رنگ منی
تو با که دل بریات شیشه ی دل رو سنگ می زنی
کوچولوی ناز و بلا آخ ابرو کمون گیسو طلا
بگو چرا می کشی منو تو با عشوه و صد تا عدا
خوشگلی و عروسکی ( آره آره تو تکی راستکی)
شیطونک و ملوسکی (آره آره تو تکی راستکی)
وای که چقدر بانمکی (آره آره تو تکی راستکی)
دلمو بردی دزدکی (یواش یواش یواشکی)
پیشی پیشی پیشی ملوس خوشگل
مئو
پیشی پیشی پیشی دل منو کشته
مئو
بیا بیا
پیشی پیشی بگو ببسنم
متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
می خوای عروسک خوشگلم بشی
می دونی می ترکه چشم حسود
هنوز اگه پشت هم باشیم
آخه همه حسودن ملوسم
چشت می زنن نرو تنهایی جایی
بدون تهی دوست دازه
چرا میری اون و تنها می زاری تهی
دخترک ور پریده مثل تو هیچکس ندیده
چشای تو گل افتاده و دل منو ارزوم خریده
تو یار مهربونمی والا عزیز جونمی
با تو دیگه ماه نمی خوام آخه تو چراغ خونمی
خوشگلی و عروسکی ( آره آره تو تکی راستکی)
شیطونک و ملوسکی (آره آره تو تکی راستکی)
وای که چقدر بانمکی (آره آره تو تکی راستکی)
دلمو بردی دزدکی (یواش یواش یواشکی)
پیشی پیشی پیشی ملوس خوشگل
مئو
پیشی پیشی پیشی دل منو کشته
مئو
پیشی پیشی پیشی ملوس خوشگل
مئو
پیشی پیشی پیشی دل منو کشته
مئو
دل منو کشته



 

............................................................................................................................

  

* خانم خوشگله *

 

 

اهای خانم خوشگله بابا دله

اهای اهای اهای خانم خوشگله اونی که زیر پات

گذاشتی دله


یه یه یه یه یه یه یه یه اها یه یه یه یه


اهای اهای خانم خوشگله اونی که زیر پات گذاشتی

دله اهای اهای خانم خوشگله اونی که زیر پات

گذاشتی دله وقتی میای تو شیک و پیک پاشنه و بلند و

تیک و تیک میشکونی تو دل ما رو مثل یک شیشه

چیک و چیک خوشگله انصافت کجاست چشمون تو درد

و بلاست یک نگاهی به ما بکن انگاری که دل دل ماست

اهای اهای اهای خانم خوشگله

ای خانوم خوشگله

اونی که زیر پات گذاشتی دله اهای اهای اهای خانم

خوشگله اونی که زیر پات گذاشتی دله یه یه یه یه یه یه

یه یه یه یه یه

وقتی میای دون دون رد میشی از تو کوچمون میبری تو

با اشوهات هوش و هواس از سرمون چه غوغایی بر پا

متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
میشه سر تا سر محلمون خوشگل خوشگلا تویی

دوست دارن پیر و جوون اهای اهای اهای خانم

خوشگله

اهای خانوم خوشگله

اونی که زیر پات گذاشتی دله اهای اهای اهای خانم

خوشگله اونی که زیر پات گذاشتی دله

هی میگم خوشگله بلا رو دلم برا تو پا میزارم هر وقت

میام میبینمت میرم قلبم رو پلو تو جا میزارم مهره مال

داری دل میبیری تو مثل یک جادو گری که حتی خاک

داشت دل من اومدی دلم رو جارو زدی


اون لب ترد و نمکی خنده های غایمکی بی چک و

چونه بگو چند اهای خانوم خوشگله اون دو تا چشم

عسلی با اون نگاه مخملی دونه به دونه بگو چند اهای

خانم خوشگله اهای اهای اهای خانم خوشگله

ای خانم خوشگله

اونی که زیر پات گذاشتی دله اهای اهای اهای خانم

خوشگله یه یه یه اونی که زیر پات گذاشتی دله
 

 

............................................................................................................................

   

 منو این ،این منو این ، منو منو این

منو این ،این منو این ، منو منو این

با همدیگه خوشبختیم(X2)


ما شادیمو،شدیو ذاتی داریم

چرا همه شاکین ماها پارتی داریم

همسایمون ، با اینکه طرفداره

مردتیکه میگه به پلیس خبر داده

صدا آژیر میاد باش آشنایی که !!!

کوچه رو دید زدم همه جاش تاریکه

فقط میچرخه چراغه نارنجیه !!!

آخ جوووووون اینکه ماشینه آشقلیییییه



منو این ،این منو این ، منو منو این


منو این ،این منو این ، منو منو این

با همدیگه خوشبختیم(X2)



منو این ، عینهو درو تخته ایم

آره به هیچکی نمیخاییم سر نخ بدیم .

که کجا میریمو ، کجا میأییم ؟!

بخوایی راستشو فقط به ۲ جأ میأییم ...
(Lyrics and Song by IranSong)

اولی‌ شیطونی ، دومی‌ مهمونی‌ !

توی دودُ دما ، انگار توی مه‌ بودی !

از همتون ، میخوام اینو محکم بگید

که منو این ، اینو من ، مکملیم




منو این ،این منو این ، منو منو این

منو این ،این منو این ، منو منو این

با همدیگه خوشبختیم




تو عشقِ منو این ، شکی نیس

هیچکی عینِ ما ، شبیه نیس

اگه بخوای بامون آشنا بشی‌
ما بیشتر به شما شرح میدیم

واسه همدیگه سر میدیمو

با همدیگه صمیمی‌

میمونیم تا به دنیا ثابت کنیم ، تو عشقِ ما سردی نیس




منو این ،این منو این ، منو منو این

منو این ،این منو این ، منو منو این

با همدیگه خوشبختیم (X2)

 

 

 

اگه می خوای تو با من بمونی
بزار بت بگم من یه سری چیزا    رو نمی پسندم یه سری چیزا رو
چیزایی که حیلی حال میدن   ولی به نظرم غیر ادین
دافایی که مثل باربین   پنج شنبه ها توی پارتین
توی فاز پول و مادین   با یه دست بند سر کار میرن
 شاید بگی خیلی قاطیم   شاید بگی یه آدم عادیم
همه توی لاموبرگینی   من تو پیکان آردیم
اگه بشی آره بام دوست   من می برمت جاده چالوس
جوجه کبا ب و شیش لیت تو راه   با یه شلوار شیش جیب تو پا  
باد می رنم اتیشو   داد می زنم عالی شد
تو فقط بگو هستی   تا بگم ادامه و باقیشو

درکه و توچال نمی ریم و  ویلای باحال نمی ریم
 سمت عشق و حال نمی ریم بگو هستی ؟ هستم (2)

حالا که هستی می ریم شمال باهم   تا که نگی یه وقت شعار دادم
یه ویلای خوب و ارزون کنار دریا سراغ دارم   بریم روی شنا بدویم  
بعد با هم بریم شنا بکنیم   به جا افراد مایه دار یه نگاه به عاشقا بکنیم 
اخه اونا همه دودرن همشون  با ماشینای دو درن
خوب ماشین من چهار دره    عشق و حال من شاخ تره
یه مرامه لوتی دارم    چار لیتری با قوطی دارم
اونا همه شامپاین به دست    سگ پا کوتاه یا طوطی دارن
سرپول توی جنگ اند   من و تو با هم  توی جنگل
تند و تند می چرخونم   سیخ های کبابو روی منقل

 

 
 بگو هستی ؟

...........................................................................................................................


نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت16:44---10 بهمن 1391
ممنون خوب بود ولى كاش مى شد دانلودشم بزارى

ارمیتا
ساعت21:59---19 آبان 1391
چرا نمیشه کپی کرد؟


فائزه
ساعت22:24---21 تير 1391
این ها تکراری بود.: P

كوثر
ساعت11:27---12 تير 1391
كاشكي لينك دانلودش رو هم مي زاشتي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:56
negar

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از مطالب لذت ببرید. حتما نظر بدید .
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان satansim و آدرس satansim.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.